What Literate Practices Are Mobilized by Future School Teachers When They “Do Grammar”? - Université Paris-Est-Créteil-Val-de-Marne Access content directly
Journal Articles LIDIL - Revue de linguistique et de didactique des langues Year : 2017

What Literate Practices Are Mobilized by Future School Teachers When They “Do Grammar”?

Quelles pratiques littéraciées sont mobilisées par les futurs professeurs des écoles lorsqu’ils « font de la grammaire » ?

Fichier principal
Vignette du fichier
lidil-4806 (4).pdf (282.2 Ko) Télécharger le fichier
Origin : Publisher files allowed on an open archive

Dates and versions

hal-03994861 , version 1 (17-02-2023)

Identifiers

Cite

Belinda Lavieu-Gwozdz, Thierry Pagnier. What Literate Practices Are Mobilized by Future School Teachers When They “Do Grammar”?. LIDIL - Revue de linguistique et de didactique des langues, 2017, 56, ⟨10.4000/lidil.4806⟩. ⟨hal-03994861⟩

Collections

UPEC
5 View
4 Download

Altmetric

Share

Gmail Facebook X LinkedIn More